Hei :) du fant meg :D

Velkommen til Bedriftsbloggen min :)

tirsdag 18. oktober 2011

Uke 38 og før

Jeg har ikke blogget på en god stund nå, men fremover skal jeg skjerpe meg!

I ukene som har vært har jeg gjort mye forskjellig. Jeg har brent ut et skott, altså et hull i veggen på båten som er ca. 2 meter høy og 1.7 meter bred. Dette har vi da løftet av båten og inn i verkstedet. Dette gjør vi for å få inn en vinsj som skal være der. Dette må vi gjøre to steder på hver av de to båtene som står der nå. Jeg var med på å få inn vinsjen på det ene stedet, også heftet på to av de.

Denne uka har jeg lagd noen treplater som vegger til et rom i den ene hallen som er til vaskedamene. Dette har meg og en til gjort med boltepistol. Vi måtte kappe platene får å få de til å passe.


Jeg har også brent en del aluminiums plater med plasma brenner og slipt de.

Kort oppsummering, skal blogge mer fremover!


1 kommentar:

  1. Det er fint Andreas. Under en måned igjen av 1. termin nå så du bør vel sette i gang? :)

    Det hadde jo vert artig om du blogget om plasmaskjæringen for eks...

    mvh Peter

    SvarSlett